IPB  

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
4 Pages V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Pacquiao talking trash!, This is new
Dolimite
post Jul 18 2013, 10:46 PM
Post #1


Super Middleweight


Group: Members
Posts: 3,343
Joined: 16-December 12
From: Fresh Coast
Member No.: 13,803



http://www.boxingscene.com/pacquiao-dares-...ot-lucky--67791

Number 1: the shot that Marquez landed was far from luck. Pacquiao did not trip but lunged himself right into Marquez's glove. Do not discredit a guy because you got careless.

Number 2: Someone has a fight coming because this seems to be the formula for both guys when one has a fight they seem to mention the other guy. Did Mayweather mention Pac during the tour? If so, its proves my point.

Number 3: Let May fight and try to get pass Saul and you get pass Rios then I guess this fight can grow.

Number 4: Tell Arum to make the damn deal.

Number 5: He should of been saying this shit 4 years ago.


This boxing year has been great!!!! And I ain't mad at Pac for really speaking his mind. Its about time.

This post has been edited by Dolimite: Jul 18 2013, 11:20 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xxxxxx
post Jul 18 2013, 11:12 PM
Post #2


Lightweight


Group: Members
Posts: 930
Joined: 10-November 06
Member No.: 5,559



I like this Pacman and I do think he's got fight left in him. It will be interesting how he comes back from the KO loss to Marquez, but I had Pacman winning that fight at the time of the big shot.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mrchitown
post Jul 19 2013, 01:41 AM
Post #3


Cruiserweight


Group: Members
Posts: 5,653
Joined: 21-July 11
Member No.: 12,858



He was defending himself from Mayweather's comments. At the end of the day he a man and Mayweather was hammering him a bit. Nice little trash talk, nothing new, interesting that it's coming from Pacquiao but nothing new
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gambit808
post Jul 19 2013, 01:58 AM
Post #4


Junior Welterweight


Group: Members
Posts: 1,145
Joined: 19-October 11
From: Brooklyn, New York
Member No.: 13,329



Kind of off (IMG:style_emoticons/default/offtopic.gif) n half a year late, but since we're talking about Pacquiao, I had to ask, why is Barerra lookin all salty at JMM knocking Pacquiao out?



(IMG:style_emoticons/default/laugh.gif)

Go to the top of the page
 
+Quote Post
checkleft
post Jul 19 2013, 04:42 AM
Post #5


Super Middleweight


Group: Members
Posts: 3,256
Joined: 18-August 11
From: Golden State of Mind
Member No.: 13,079



QUOTE (Gambit808 @ Jul 19 2013, 02:58 AM) *
Kind of off (IMG:style_emoticons/default/offtopic.gif) n half a year late, but since we're talking about Pacquiao, I had to ask, why is Barerra lookin all salty at JMM knocking Pacquiao out?



(IMG:style_emoticons/default/laugh.gif)

Because he's pissed he couldn't do it Haha. No but seriously.... Barrera Morales and Marquez are the competitive type that come off as pricks, its well documented throughout the boxing community.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Plah
post Jul 19 2013, 10:11 AM
Post #6


Featherweight


Group: Members
Posts: 531
Joined: 25-June 11
Member No.: 12,629



QUOTE (Gambit808 @ Jul 19 2013, 02:58 AM) *
Kind of off (IMG:style_emoticons/default/offtopic.gif) n half a year late, but since we're talking about Pacquiao, I had to ask, why is Barerra lookin all salty at JMM knocking Pacquiao out?



(IMG:style_emoticons/default/laugh.gif)

Jealousy my friend
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cshel86
post Jul 19 2013, 10:22 AM
Post #7


"The Meanest Nice Guy"


Group: Moderators
Posts: 13,188
Joined: 11-May 11
From: Wherever Greatness is Bred
Member No.: 12,050



Damn, Barrera looked salty as hell! Looks like he just got done reading a Dear John letter. LOL

Either that, or he bet against Marquez and saw his money go down the shitter. (IMG:style_emoticons/default/laugh.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dolimite
post Jul 19 2013, 12:12 PM
Post #8


Super Middleweight


Group: Members
Posts: 3,343
Joined: 16-December 12
From: Fresh Coast
Member No.: 13,803



QUOTE (Cshel86 @ Jul 19 2013, 07:22 AM) *
Damn, Barrera looked salty as hell! Looks like he just got done reading a Dear John letter. LOL

Either that, or he bet against Marquez and saw his money go down the shitter. (IMG:style_emoticons/default/laugh.gif)

Barrera is thinking, "Ain't that some shit! There goes my ranking as one of the best Mexican fighters"

Koncz is now talking shit saying Mayweather is scared to fight. I am like, come the fuck on, this is getting old. Neither guy is fighting each other. The pressure is on Pac to win his next few fights. I hate when BOTH fighters do this. Just shut up and fight and if yawl ain't fighting each other than move on.

This post has been edited by Dolimite: Jul 19 2013, 12:13 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aTYpicalTYrant
post Jul 19 2013, 01:00 PM
Post #9


Bantamweight


Group: Members
Posts: 348
Joined: 1-February 12
From: Keller, Tx
Member No.: 13,480



If only Manny would have been this direct in his willingness to fight Mayweather b4 hand. He was a little too quiet for someone that had a shot at their biggest pay day ever.....

Barrera's sodium level was higher than a motherfucker after that shit! That dude went home and beat his wife and kids after that KO LOL!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aTYpicalTYrant
post Jul 19 2013, 01:01 PM
Post #10


Bantamweight


Group: Members
Posts: 348
Joined: 1-February 12
From: Keller, Tx
Member No.: 13,480



BTW I'm done mourning my San Antonio Spurs loss so I'm back fellas.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Pages V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



Lo-Fi Version Time is now: 28th July 2014 - 07:28 AM