IPB  

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
5 Pages V  < 1 2 3 4 5 >  
Reply to this topicStart new topic
> Nikki Minaj?
Spyder
post May 18 2011, 01:11 PM
Post #21


The Prime Minista


Group: Team BU
Posts: 6,677
Joined: 3-December 05
Member No.: 3,850



(IMG:http://3.bp.blogspot.com/_mXnTYIiB8bQ/SyMoAZjAKHI/AAAAAAAAAWg/tuq_VaXNND0/s400/arbys.jpg)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BGv2.0
post May 18 2011, 03:02 PM
Post #22


Cruiserweight


Group: Members
Posts: 5,057
Joined: 9-December 04
From: TX
Member No.: 1,304



The above reminds me of Porn Legend Christy Canyon's....

Hustler Magazine once compared it to "sliced Pastrami"! lol

Sad thing is....it's a very true comparison!

BUT....Christy Canyon had big tits and a beautiful face...so I would eat it up!

This chick you guys are showing.....ugh....not so much!


Which on a food/snatch related note....reminds me...

Any of you ever cooked escargot? Every time I do it looks like black girl labia! If you don't believe me....pick up a can and see for yourself! lol



This post has been edited by BGv2.0: May 18 2011, 03:03 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KYLE THEEE SPINK...
post May 18 2011, 03:09 PM
Post #23


Welterweight


Group: Members
Posts: 1,614
Joined: 14-December 04
From: Minneapolis, MN
Member No.: 1,386



Nikki Minaj is not dope...I'll admit, I've come around a little bit since last year, but her whole album is pretty much for the radio. Just cause she can make some funny noises with her voice does not make her dope. Yea, the Monster verse was good, but she ain't all that. I ain't gonna hate though, cause she's getting that money. Download Hopsin's Raw CD for dope....Here's a couple songs I like off it.

http://www.youtube.com/watch?v=FPHHudm0NTY

http://www.youtube.com/watch?v=GqWVSZD2CCM...feature=related

Go to the top of the page
 
+Quote Post
The CEO
post May 18 2011, 03:21 PM
Post #24


SKULLSPLITTER


Group: Members
Posts: 8,111
Joined: 15-March 06
Member No.: 4,665



(comes back, sees roast beef sandwich, has bad flashback)

(IMG:style_emoticons/default/laugh.gif)


Maybe we're bein' too hard on Minaj' pussy....it's possible it could be a chubby mound with a virginal crease.....WITH A GAPING HOLE WAITING...lol

There's no worse feeling than puttin' in work with a beautiful girl only to find out she has a terrible pussy......


Damnit, KYLE!...talk about some pussy for once.....ever seen some sliced pastrami?...lol
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mexi-cutioner
post May 18 2011, 03:22 PM
Post #25


Lightweight


Group: Members
Posts: 962
Joined: 28-September 07
From: Vancouver, BC
Member No.: 6,263



QUOTE (Spyder @ May 18 2011, 10:31 AM) *
She is disgusting. Pfizer couldn't make a pill strong enough to get me hard looking at that. I would literally push her towards one of my boys.

You Seriously wouldn't hit that??? Look at those BUMPIN CURVES!!! Send her my way man lol.


Go to the top of the page
 
+Quote Post
KYLE THEEE SPINK...
post May 18 2011, 03:27 PM
Post #26


Welterweight


Group: Members
Posts: 1,614
Joined: 14-December 04
From: Minneapolis, MN
Member No.: 1,386



hahaha funny shit....I think I already told everybody what I felt about Nikki Minaj looks wise earlier in this thread. My opinions have not changed. I'm not picky either, I like all kinds of women.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Spyder
post May 18 2011, 08:13 PM
Post #27


The Prime Minista


Group: Team BU
Posts: 6,677
Joined: 3-December 05
Member No.: 3,850



QUOTE (The CEO @ May 18 2011, 04:21 PM) *
(comes back, sees roast beef sandwich, has bad flashback)

(IMG:style_emoticons/default/laugh.gif)


Maybe we're bein' too hard on Minaj' pussy....it's possible it could be a chubby mound with a virginal crease.....WITH A GAPING HOLE WAITING...lol

There's no worse feeling than puttin' in work with a beautiful girl only to find out she has a terrible pussy......


Damnit, KYLE!...talk about some pussy for once.....ever seen some sliced pastrami?...lol

You know she does too...lol

Think of how many record label brothas she had to run through to get her limited, talentless ass a contract. Talk about throwing a football down a hallway...

(IMG:style_emoticons/default/laugh.gif)

QUOTE (mexi-cutioner @ May 18 2011, 04:22 PM) *
You Seriously wouldn't hit that??? Look at those BUMPIN CURVES!!! Send her my way man lol.


She is all yours...

I'll take her even less talented friend with the looks needed to get by.

BTW, that Longoria GIF is GREAT! I'm gonna steal it when you stop rocking it. lol
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Guest_Fitz_*
post May 18 2011, 08:28 PM
Post #28





Guests






Meaty flaps or not. I still feel strongly that I would be shooting rope at her.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SmartyBeardo
post May 18 2011, 09:26 PM
Post #29


Middleweight


Group: Team BU
Posts: 2,558
Joined: 15-November 09
From: The northleft edge of the continental USA
Member No.: 10,633



If you can lose more than half your face in that shit, it's time to bail.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FinitoElDinamita
post May 19 2011, 06:14 PM
Post #30


Flyweight


Group: Members
Posts: 192
Joined: 19-May 11
Member No.: 12,302



She looks nasty and she can't rap for shit. She aint no Lil Kim or Foxy..
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Pages V  < 1 2 3 4 5 >
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



Lo-Fi Version Time is now: 20th April 2014 - 11:15 AM