IPB  

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
7 Pages V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> FLOYD IS SPARRING AND THEY'RE BROADCASTING IT !
BoxingFan86
post Mar 26 2012, 07:58 PM
Post #11


Featherweight


Group: Members
Posts: 562
Joined: 30-May 11
From: Atlanta, Georgia
Member No.: 12,445



QUOTE (HaydelHammer @ Mar 26 2012, 08:55 PM) *
also didn't it seem like those were 5+ minute rounds during the floyd spar?

Yeah, at least 1 of the rounds lasted 7 minutes, no lie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cshel86
post Mar 26 2012, 08:00 PM
Post #12


"The Meanest Nice Guy"


Group: Moderators
Posts: 13,143
Joined: 11-May 11
From: Wherever Greatness is Bred
Member No.: 12,050



I caught it from the heavy bag, up to now. Damn...fuckin' around with this stupid ass girl, I missed the good part. I'll stick around though...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cheesey1
post Mar 26 2012, 08:01 PM
Post #13


Super Middleweight


Group: Members
Posts: 3,339
Joined: 28-January 11
From: Mars
Member No.: 11,505



QUOTE (HaydelHammer @ Mar 26 2012, 08:57 PM) *
nah floyd still going man. lol

Damn! Thanks.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HaydelHammer
post Mar 26 2012, 08:03 PM
Post #14


Welterweight


Group: Members
Posts: 1,832
Joined: 30-July 03
From: Florida
Member No.: 128



QUOTE (BoxingFan86 @ Mar 26 2012, 07:58 PM) *
Yeah, at least 1 of the rounds lasted 7 minutes, no lie.


ok I figured...I was like damn floyd on some old school pride FC 10 minute round shit. LOL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BoxingFan86
post Mar 26 2012, 08:03 PM
Post #15


Featherweight


Group: Members
Posts: 562
Joined: 30-May 11
From: Atlanta, Georgia
Member No.: 12,445



QUOTE (Cshel86 @ Mar 26 2012, 09:00 PM) *
I caught it from the heavy bag, up to now. Damn...fuckin' around with this stupid ass girl, I missed the good part. I'll stick around though...

Yeah, Floyd sparred 1st, then Dirrell sparred, then Floyd started with the heavy bag.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cshel86
post Mar 26 2012, 08:10 PM
Post #16


"The Meanest Nice Guy"


Group: Moderators
Posts: 13,143
Joined: 11-May 11
From: Wherever Greatness is Bred
Member No.: 12,050



QUOTE (BoxingFan86 @ Mar 26 2012, 09:03 PM) *
Yeah, Floyd sparred 1st, then Dirrell sparred, then Floyd started with the heavy bag.

Okay cool. Hopefully he spars again, but thats just wishful thinking on my part. (IMG:style_emoticons/default/laugh.gif) Man, he's all over that gym!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cheesey1
post Mar 26 2012, 08:14 PM
Post #17


Super Middleweight


Group: Members
Posts: 3,339
Joined: 28-January 11
From: Mars
Member No.: 11,505



I guess that when it's your gym you can just fire snot all over the place.

This post has been edited by Cheesey1: Mar 26 2012, 08:17 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daprofessor
post Mar 26 2012, 08:15 PM
Post #18


Cruiserweight


Group: Members
Posts: 5,823
Joined: 20-May 11
From: killa kali
Member No.: 12,336



i missed it. (IMG:style_emoticons/default/sad.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HaydelHammer
post Mar 26 2012, 08:16 PM
Post #19


Welterweight


Group: Members
Posts: 1,832
Joined: 30-July 03
From: Florida
Member No.: 128



QUOTE (Cheesey1 @ Mar 26 2012, 08:14 PM) *
I guess when it's your gym you can just fire snot all over the place.


I know right. lol
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BoxingFan86
post Mar 26 2012, 08:16 PM
Post #20


Featherweight


Group: Members
Posts: 562
Joined: 30-May 11
From: Atlanta, Georgia
Member No.: 12,445



QUOTE (Cshel86 @ Mar 26 2012, 09:10 PM) *
Okay cool. Hopefully he spars again, but thats just wishful thinking on my part. (IMG:style_emoticons/default/laugh.gif) Man, he's all over that gym!

Wishful thinkin', indeed. You speak the truth. Floyd delivers treats like this every blue moon. This is the 2nd time I've ever seen a Money Mayweather sparrin' session. The 1st time was against Spadafora, so you know how long ago that was (IMG:style_emoticons/default/laugh.gif) .
Go to the top of the page
 
+Quote Post

7 Pages V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



Lo-Fi Version Time is now: 26th July 2014 - 04:46 AM