IPB  

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
3 Pages V  < 1 2 3 >  
Closed TopicStart new topic
> Berto vs Guerrero. Who ya got?, Vote in the Poll and Comment!
Berto vs The Ghost
Who ya got
Berto by KO/TKO [ 8 ] ** [53.33%]
Berto by UD/SD/MD [ 1 ] ** [6.67%]
Guerrero by KO/TKO [ 0 ] ** [0.00%]
Guerrero by UD/SD/MD [ 6 ] ** [40.00%]
Total Votes: 15
  
sduck
post Nov 7 2012, 08:37 AM
Post #11


Lightweight


Group: Members
Posts: 967
Joined: 14-July 11
Member No.: 12,788



Mmmmm not sure about this one, they both aint shit
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Franchize
post Nov 8 2012, 09:18 AM
Post #12


Junior Middleweight


Group: Members
Posts: 2,149
Joined: 28-December 11
Member No.: 13,419



QUOTE (Cshel86 @ Nov 5 2012, 09:24 PM) *
I'm not sure which Berto shows up for this one, so I cant even make an assessment.

THIS!

QUOTE
Mmmmm not sure about this one, they both aint shit

This has got to be one of the funniest one sentence posts I've ever read lmao
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cshel86
post Nov 8 2012, 09:48 AM
Post #13


"The Meanest Nice Guy"


Group: Moderators
Posts: 13,119
Joined: 11-May 11
From: Wherever Greatness is Bred
Member No.: 12,050



It all depends on which one of them decides to sneak in a Thanksgiving plate a few days before the fight. Whoever has stuffing in them, will get it beat out of them.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
checkleft
post Nov 8 2012, 11:47 AM
Post #14


Super Middleweight


Group: Members
Posts: 3,256
Joined: 18-August 11
From: Golden State of Mind
Member No.: 13,079



QUOTE (sduck @ Nov 7 2012, 08:37 AM) *
Mmmmm not sure about this one, they both aint shit

Hahaha.... Wait... Roger???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mgrover
post Nov 8 2012, 05:40 PM
Post #15


Super Middleweight


Group: Moderators
Posts: 3,362
Joined: 23-May 11
Member No.: 12,366



somebody by something
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Genius
post Nov 20 2012, 03:09 PM
Post #16


Bantamweight


Group: Members
Posts: 355
Joined: 12-December 04
Member No.: 1,359



Berto stops him.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gambit808
post Nov 20 2012, 04:39 PM
Post #17


Junior Welterweight


Group: Members
Posts: 1,145
Joined: 19-October 11
From: Brooklyn, New York
Member No.: 13,329



Tough "pick em" fight IMO. I picked Berto by KO, maybe early to mid (6 rounder). I think Berto's speed and power should help him to that Prediction of mine through smart aggression, but I gotta say, I'm a bit Skeptical on how the long lay off, bad press, and last years scrap against Zavek, which Berto didn't look all that good in. Its gonna be interesting to see how far Berto has come since then.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daprofessor
post Nov 20 2012, 08:42 PM
Post #18


Cruiserweight


Group: Members
Posts: 5,823
Joined: 20-May 11
From: killa kali
Member No.: 12,336



QUOTE (Gambit808 @ Nov 20 2012, 05:39 PM) *
Tough "pick em" fight IMO. I picked Berto by KO, maybe early to mid (6 rounder). I think Berto's speed and power should help him to that Prediction of mine through smart aggression, but I gotta say, I'm a bit Skeptical on how the long lay off, bad press, and last years scrap against Zavek, which Berto didn't look all that good in. Its gonna be interesting to see how far Berto has come since then.



i guess this has escaped everyone's mind. he looked like shit in that fight. i can't imagine he's improved much since. add the ring rust....i don't know.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cshel86
post Nov 20 2012, 11:09 PM
Post #19


"The Meanest Nice Guy"


Group: Moderators
Posts: 13,119
Joined: 11-May 11
From: Wherever Greatness is Bred
Member No.: 12,050



QUOTE (mgrover @ Nov 8 2012, 05:40 PM) *
somebody by something

I can roll with this answer! (IMG:style_emoticons/default/laugh.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daprofessor
post Nov 21 2012, 02:00 PM
Post #20


Cruiserweight


Group: Members
Posts: 5,823
Joined: 20-May 11
From: killa kali
Member No.: 12,336



the real question is....if guerrero beats berto convincingly, will u give him props? and would that be enough to put him in line to face mayweather?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Pages V  < 1 2 3 >
Closed TopicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



Lo-Fi Version Time is now: 22nd July 2014 - 02:52 AM