IPB  

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
2 Pages V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> MGM Grand Garden Arena, Seating Question
BxHeavyhitta
post Apr 23 2012, 08:57 PM
Post #1


Amateur


Group: Members
Posts: 12
Joined: 23-April 12
Member No.: 13,638



I just got my tickets in the mail for the Cotto-Mayweather fight. This is my first time going to the Mgm Grand and i wanted to know about the seating situation. I'm in Section 223 Row C, i know they arent the greatest seats but do i need to bring binoculars?

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cshel86
post Apr 23 2012, 10:01 PM
Post #2


"The Meanest Nice Guy"


Group: Moderators
Posts: 13,192
Joined: 11-May 11
From: Wherever Greatness is Bred
Member No.: 12,050



(IMG:http://i1227.photobucket.com/albums/ee433/cshel86/MGMGrand.png)


(IMG:http://i29.photobucket.com/albums/c264/Frankfurter4444/binoculars.jpg)

May wanna grab a pair of these bro....Im sure they sell 'em in the souvenir shop with an MGM Grand logo for you troubles...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BxHeavyhitta
post Apr 23 2012, 10:09 PM
Post #3


Amateur


Group: Members
Posts: 12
Joined: 23-April 12
Member No.: 13,638



QUOTE (Cshel86 @ Apr 23 2012, 11:01 PM) *
(IMG:http://i1227.photobucket.com/albums/ee433/cshel86/MGMGrand.png)


(IMG:http://i29.photobucket.com/albums/c264/Frankfurter4444/binoculars.jpg)

May wanna grab a pair of these bro....Im sure they sell 'em in the souvenir shop with an MGM Grand logo for your troubles...



Not surprising. I paid $600 apiece for these tickets. The day they went on sale thru Ticketmaster @ 12:00pm, i got through @ 12:05pm, and the $200-$300 tickets were "sold out" lmao. I love Vegas already.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cshel86
post Apr 23 2012, 10:13 PM
Post #4


"The Meanest Nice Guy"


Group: Moderators
Posts: 13,192
Joined: 11-May 11
From: Wherever Greatness is Bred
Member No.: 12,050



QUOTE (BxHeavyhitta @ Apr 23 2012, 11:09 PM) *
Not surprising. I paid $600 apiece for these tickets. The day they went on sale thru Ticketmaster @ 12:00pm, i got through @ 12:05pm, and the $200-$300 tickets were "sold out" lmao. I love Vegas already.

$600 a piece??? Well damn, you may actually have some decent seats. Im sure that the seats could possibly be closer than what the picture shows, hopefully. You may be okay, really though...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BxHeavyhitta
post Apr 23 2012, 10:28 PM
Post #5


Amateur


Group: Members
Posts: 12
Joined: 23-April 12
Member No.: 13,638



Thanks. Hopefully the seats are somewhat decent. The seats in the red were going for $1200-$1500 apiece and i guess the floor seats are only reserved for celebrities and lotto winners.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hotsauce
post Apr 24 2012, 03:14 AM
Post #6


Junior Welterweight


Group: Members
Posts: 1,225
Joined: 26-April 11
Member No.: 11,903



QUOTE (BxHeavyhitta @ Apr 23 2012, 10:28 PM) *
Thanks. Hopefully the seats are somewhat decent. The seats in the red were going for $1200-$1500 apiece and i guess the floor seats are only reserved for celebrities and lotto winners.


also family members, friends, and the media

This post has been edited by Hotsauce: Apr 24 2012, 03:15 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Franchize
post Apr 24 2012, 12:44 PM
Post #7


Junior Middleweight


Group: Members
Posts: 2,149
Joined: 28-December 11
Member No.: 13,419



Gooooooooottttt daaaaaaaamnnnn dog. lol You have an open invitation to come to my house and watch it lol Scalp those tickets lol You'll have a better view from here. No, Im not even talking on the TV. I mean if you look out of my window in Maryland, you'd still b just as close as you are with those seats lol I'm just kidding. Enjoy the fight man. I've never been to a live fight. I can only imagine how grand the ambiance is.

BTW, Cshel, I didnt know you had a new Allmenjoi gem lmao "I didn't know Floyd Sr went to jail." Really? lmaoooooo

This post has been edited by Franchize: Apr 24 2012, 12:46 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Plah
post Apr 24 2012, 02:13 PM
Post #8


Featherweight


Group: Members
Posts: 531
Joined: 25-June 11
Member No.: 12,629



QUOTE (Franchize @ Apr 24 2012, 01:44 PM) *
Gooooooooottttt daaaaaaaamnnnn dog. lol You have an open invitation to come to my house and watch it lol Scalp those tickets lol You'll have a better view from here. No, Im not even talking on the TV. I mean if you look out of my window in Maryland, you'd still b just as close as you are with those seats lol I'm just kidding. Enjoy the fight man. I've never been to a live fight. I can only imagine how grand the ambiance is.

BTW, Cshel, I didnt know you had a new Allmenjoi gem lmao "I didn't know Floyd Sr went to jail." Really? lmaoooooo


The Nonito one is the one that makes me fall of my chair every time i read it.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
thehype
post Apr 24 2012, 02:46 PM
Post #9


CAESAR, H.M.I.C.


Group: Root Admin
Posts: 21,490
Joined: 20-October 00
Member No.: 2



You will be fine watching it on the jumbotron. Hell, even people on the floor find themselves watching it on the jumbotron. The atmosphere of being there is what really counts.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daprofessor
post Apr 24 2012, 02:52 PM
Post #10


Cruiserweight


Group: Members
Posts: 5,823
Joined: 20-May 11
From: killa kali
Member No.: 12,336



mgm is a decent place to watch fights. i prefer to be on the floor ringside. while i dig the atmosphere...i'd much rather watch it in the comfort of my own home than to watch it on the jumbo-tron. if u've never been to a big fight...it's definitely worth experiencing.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



Lo-Fi Version Time is now: 30th July 2014 - 03:27 PM