IPB  

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
3 Pages V  < 1 2 3  
Reply to this topicStart new topic
> bhop vs tarver 2?, tarver calls him out...i'd watch!
sduck
post May 15 2013, 12:37 PM
Post #21


Lightweight


Group: Members
Posts: 967
Joined: 14-July 11
Member No.: 12,788



I'd watch it.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Franchize
post May 15 2013, 12:43 PM
Post #22


Junior Middleweight


Group: Members
Posts: 2,149
Joined: 28-December 11
Member No.: 13,419



QUOTE (mrchitown @ May 15 2013, 12:36 AM) *
I didn't cry but the shock was too much for me, I felt like I was a t a funeral and I didn't want to let go of what was lmao

I am a huge Tyson fan and that shit hurt me to the core, I didn't cry then but I do remember beating the shit out of a kid in my class for making fun of me for being a Tyson fan, I felt like that was revenge for Mike lol.....my boys laugh at me because they say I give legitimate excuses for Tyson's losses but I don't call them excuses I call them facts lol


That still remains some of the worst corner work I've ever seen in my life. If I remember correctly, they were trying to get his swelling down with what looked like a used condom full of cold water.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daprofessor
post May 15 2013, 01:56 PM
Post #23


Cruiserweight


Group: Members
Posts: 5,823
Joined: 20-May 11
From: killa kali
Member No.: 12,336



QUOTE (mrchitown @ May 15 2013, 12:36 AM) *
I didn't cry but the shock was too much for me, I felt like I was a t a funeral and I didn't want to let go of what was lmao

I am a huge Tyson fan and that shit hurt me to the core, I didn't cry then but I do remember beating the shit out of a kid in my class for making fun of me for being a Tyson fan, I felt like that was revenge for Mike lol.....my boys laugh at me because they say I give legitimate excuses for Tyson's losses but I don't call them excuses I call them facts lol


(IMG:style_emoticons/default/laugh.gif) sounds like someone i know. (IMG:style_emoticons/default/unsure.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daprofessor
post May 15 2013, 01:57 PM
Post #24


Cruiserweight


Group: Members
Posts: 5,823
Joined: 20-May 11
From: killa kali
Member No.: 12,336



QUOTE (Franchize @ May 15 2013, 01:43 PM) *
That still remains some of the worst corner work I've ever seen in my life. If I remember correctly, they were trying to get his swelling down with what looked like a used condom full of cold water.


that was aaron snowell. he also led another fighter to his demise...tim austin. (IMG:style_emoticons/default/sad.gif)



how that guy talked his way into the corners of them two great fighters i will never know. smh.

This post has been edited by daprofessor: May 15 2013, 02:02 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mrchitown
post May 15 2013, 11:11 PM
Post #25


Cruiserweight


Group: Members
Posts: 5,660
Joined: 21-July 11
Member No.: 12,858



QUOTE (daprofessor @ May 15 2013, 01:56 PM) *


No matter what Tyson did or went thru I stayed a fan 100%. He made a mistake by leaving Rooney. I'm not trying to be a nuthugger but Tyson with Rooney in his corner was damn near unbeatable

Do you know who Steve Lott is? He worked with Mike when Cus had him and for a time when Rooney had him I believe, he did a interview recently and shared his thoughts on Mike's career. I found it interesting
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mrchitown
post May 15 2013, 11:13 PM
Post #26


Cruiserweight


Group: Members
Posts: 5,660
Joined: 21-July 11
Member No.: 12,858



QUOTE (Franchize @ May 15 2013, 12:43 PM) *
That still remains some of the worst corner work I've ever seen in my life. If I remember correctly, they were trying to get his swelling down with what looked like a used condom full of cold water.


I definitely agree, that guy who cornered the fight for Mike should've had his trainer privileges stripped away. Even people who were casual fans at that time knew something was off in the way they dealt with the swelling.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mrchitown
post May 15 2013, 11:17 PM
Post #27


Cruiserweight


Group: Members
Posts: 5,660
Joined: 21-July 11
Member No.: 12,858



QUOTE (daprofessor @ May 15 2013, 01:57 PM) *
that was aaron snowell. he also led another fighter to his demise...tim austin. (IMG:style_emoticons/default/sad.gif)



how that guy talked his way into the corners of them two great fighters i will never know. smh.


That bastard Don King
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hotsauce
post May 16 2013, 02:26 AM
Post #28


Junior Welterweight


Group: Members
Posts: 1,222
Joined: 26-April 11
Member No.: 11,903



QUOTE (mrchitown @ May 15 2013, 11:17 PM) *
That bastard Don King


only in america
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Pages V  < 1 2 3
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



Lo-Fi Version Time is now: 29th July 2014 - 02:32 PM