IPB  

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
2 Pages V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> the final presser tomorrow..., the anticipation is killing me!!!
daprofessor
post Sep 10 2013, 07:06 PM
Post #1


Cruiserweight


Group: Members
Posts: 5,823
Joined: 20-May 11
From: killa kali
Member No.: 12,336



i can't wait to see the angel garcia show tomorrow. dude is hilarious! he gets under ppl's skin. should be good.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klonopinz
post Sep 10 2013, 08:45 PM
Post #2


Lightweight


Group: Members
Posts: 827
Joined: 24-March 13
From: philadelphia
Member No.: 13,879



hell yeah. mathysse is reserved tho, he will just sit there with a smirk and his nutty ass haircut. cant wait for saturday
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dolimite
post Sep 10 2013, 08:59 PM
Post #3


Super Middleweight


Group: Members
Posts: 3,335
Joined: 16-December 12
From: Fresh Coast
Member No.: 13,803



QUOTE (daprofessor @ Sep 10 2013, 05:06 PM) *
i can't wait to see the angel garcia show tomorrow. dude is hilarious! he gets under ppl's skin. should be good.

Floyd should bring a bag of fake cocaine and say he has a gift for Oscar but he ain't there! LOL.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
emd01
post Sep 10 2013, 09:18 PM
Post #4


Super Flyweight


Group: Members
Posts: 282
Joined: 27-December 12
Member No.: 13,811



QUOTE (Dolimite @ Sep 10 2013, 05:59 PM) *
Floyd should bring a bag of fake cocaine and say he has a gift for Oscar but he ain't there! LOL.

(IMG:style_emoticons/default/laugh.gif) Damn you beat me to it (IMG:style_emoticons/default/laugh.gif) .

Slappy Joe Crack and Ricky Hatton would both stand up in the crowd instantly and yell simultaneously "I'll take it!"

This post has been edited by emd01: Sep 10 2013, 09:19 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daprofessor
post Sep 10 2013, 09:21 PM
Post #5


Cruiserweight


Group: Members
Posts: 5,823
Joined: 20-May 11
From: killa kali
Member No.: 12,336



QUOTE (klonopinz @ Sep 10 2013, 08:45 PM) *
hell yeah. mathysse is reserved tho, he will just sit there with a smirk and his nutty ass haircut. cant wait for saturday


nutty ass haircut? matthysse has a mullet and angel is rocking the moe... which one u talking about? (IMG:style_emoticons/default/laugh.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daprofessor
post Sep 10 2013, 09:21 PM
Post #6


Cruiserweight


Group: Members
Posts: 5,823
Joined: 20-May 11
From: killa kali
Member No.: 12,336



QUOTE (Dolimite @ Sep 10 2013, 08:59 PM) *
Floyd should bring a bag of fake cocaine and say he has a gift for Oscar but he ain't there! LOL.


(IMG:style_emoticons/default/laugh.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DigitalBoom
post Sep 11 2013, 02:26 AM
Post #7


Junior Flyweight


Group: Members
Posts: 143
Joined: 14-July 13
Member No.: 13,960



Dude did Angel get to Oscar's drug stash? He had to have been on something today..he made zero sense at all. Funny Richard Schaeffer was like wtf and doing his nervous laugh thing trying to get the announcer dude to yolk the mic from his face. Dude is a straight up embarrassment to both his son and his so called faith. I think honestly Angel hurts Danny's star potential more than he hurts it. I can just imagine them doing an under armour commercial and Angel going on the staff and director.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
The Original MrF...
post Sep 11 2013, 02:40 AM
Post #8


Super Middleweight


Group: Members
Posts: 3,619
Joined: 9-December 04
From: Atlanta
Member No.: 1,309



QUOTE (daprofessor @ Sep 10 2013, 08:06 PM) *
i can't wait to see the angel garcia show tomorrow. dude is hilarious! he gets under ppl's skin. should be good.



Ya know he's the reason that a lot of people dont like his son. Danny seems like such a nice kid. he reminds me of Oscar back in 96-97. Good fighter, nice kid(so it appears), knuckleheaded loudmouth dad/trainer. His dad reminds me of Captain Lou Albano...

I really dont know who to pick for this fight. This one is tough.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hotsauce
post Sep 11 2013, 06:31 AM
Post #9


Junior Welterweight


Group: Members
Posts: 1,217
Joined: 26-April 11
Member No.: 11,903



I think the main event is today and the undercard is tomorrow
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hotsauce
post Sep 11 2013, 09:32 AM
Post #10


Junior Welterweight


Group: Members
Posts: 1,217
Joined: 26-April 11
Member No.: 11,903



QUOTE (Hotsauce @ Sep 11 2013, 06:31 AM) *
I think the main event is today and the undercard is tomorrow


My bad
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



Lo-Fi Version Time is now: 26th July 2014 - 01:04 AM