Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Roy Jones vs. Rampage Jackson
FightHype Community > BOXING HYPE > Boxing
Dolimite
http://www.boxingscene.com/roy-jones-rampa...ator-ppv--68017

How much money does Roy need to retire? If so can we please get a collection plate started? Roy was my favorite fighter in the 90s, now he is a joke. Please call Showtime and get a full time commentary job. Fuck ROY!
Gambit808
It is what it is. Roy's a fighter to the end. It's sad to see giving how great he was in the 90's compared to the present but he ain't the the first, and he sure as hell won't be the last. That being said, I'll watch because it's Roy Jones vs. Rampage.
daprofessor
shouldn't this be in the mma forum? they're the only fans that will really give a shit about this fight.
BrutUalBK
QUOTE (Dolimite @ Jul 25 2013, 07:33 PM) *
http://www.boxingscene.com/roy-jones-rampa...ator-ppv--68017

How much money does Roy need to retire? If so can we please get a collection plate started? Roy was my favorite fighter in the 90s, now he is a joke. Please call Showtime and get a full time commentary job. Fuck ROY!



lol, dude I'm gonna have to call you BrutUal (means being Brutal to U<<<that's why the U is in between), you cold on ol Roy....lol


Rampage really doesn't have any business at all being in a ring with any Pro Boxer, if a non-boxing skill having Chuck Liddell can hit you then imagine what a faster (though older) Jones does to him. Can Jackson even go 10 rounds? Roy can do 12 rounds even at this state of his career with ease, I doubt Rampage can keep up with the pace that will be set and at some point throughout the bout Roy toys with him before knocking him out cold.

Stupid fight and though I don't agree with it and wouldn't pay a penny to watch it I'd still like to see it just to see Jackson get clowned.
mrchitown
I'm going to watch it!
mrchitown
QUOTE (Dolimite @ Jul 25 2013, 07:33 PM) *
http://www.boxingscene.com/roy-jones-rampa...ator-ppv--68017

How much money does Roy need to retire? If so can we please get a collection plate started? Roy was my favorite fighter in the 90s, now he is a joke. Please call Showtime and get a full time commentary job. Fuck ROY!


Whoa! Calm down there killer lol
HyyerBlaze
Don't watch it then...guy can do what he wants its his life.


I for one will def be watching it lol
Dolimite
QUOTE (mrchitown @ Jul 25 2013, 07:16 PM) *
Whoa! Calm down there killer lol

Dude, imagine if Jordan ass was playing in the D league or playing for some damn weak ass Italian league, You be pissed!

I love Roy!!! I mean this dude was my hero. This shit is hurting my heart. My favorite Jones fight was against Tony, I watch that fight once a month. This shit is pissing me off.
mrchitown
QUOTE (Dolimite @ Jul 25 2013, 10:28 PM) *
Dude, imagine if Jordan ass was playing in the D league or playing for some damn weak ass Italian league, You be pissed!

I love Roy!!! I mean this dude was my hero. This shit is hurting my heart. My favorite Jones fight was against Tony, I watch that fight once a month. This shit is pissing me off.


RJJ IS no MJ lol, he clearly fights for the check and I wish he'd find another way to dig himself out of the hole he's in.
DevJ560
What happened to his hbo commentator job.
mgrover
I won't lie I'd be interested for the sheer purpose to see how this match up would go and just how far behind the mma fighter is, but Roys not the person to be the test boxer
Plah
QUOTE (Dolimite @ Jul 25 2013, 11:28 PM) *
Dude, imagine if Jordan ass was playing in the D league or playing for some damn weak ass Italian league, You be pissed!

I love Roy!!! I mean this dude was my hero. This shit is hurting my heart. My favorite Jones fight was against Tony, I watch that fight once a month. This shit is pissing me off.

I've heard that one before in this forum, Allmenjoi? laugh.gif
Dolimite
QUOTE (Plah @ Jul 26 2013, 07:29 AM) *
I've heard that one before in this forum, Allmenjoi? laugh.gif

Then she has good taste. I need to meet this chic.

I think the James Tony fight and Roy Jones is a common fan favorite. Its like saying The Bulls vs. the Jazz was n't a fan favorite. Overreaching?
Cshel86
Wow...another hate thread from Dolimite...

...oh the glory!

laugh.gif
Cshel86
QUOTE (BrutUalBK @ Jul 25 2013, 09:32 PM) *
lol, dude I'm gonna have to call you BrutUal (means being Brutal to U<<<that's why the U is in between), you cold on ol Roy....lol

Whew...I'm glad you threw that out there. I was surely gonna ask you (one day) how to pronounce your handle, lol. Though I still dont completely get it, I feel a step closer to understanding it. laugh.gif

QUOTE (DevJ560 @ Jul 26 2013, 02:51 AM) *
What happened to his hbo commentator job.

Apparently, it's not paying much. Lol

QUOTE (mgrover @ Jul 26 2013, 03:05 AM) *
I won't lie I'd be interested for the sheer purpose to see how this match up would go and just how far behind the mma fighter is, but Roys not the person to be the test boxer

Straight up. I wont lie, I'll probably watch it too. It's like gawking at wreck on the freeway...you just cant help but to look. Lol
Dolimite
QUOTE (Cshel86 @ Jul 26 2013, 08:41 AM) *
Wow...another hate thread from Dolimite...

...oh the glory!

laugh.gif

Who is your favorite active or semi retired fighter? Would you want them to end a legendary career like this. This is why boxing needs a retirement fund. Not only does this hurt his legacy, but let's think of his health. I mean after Tarver dropped him, he was never the same. This guy can end up with serious brain damage. Another Roach or even Ali. Someone needs to tell Roy for the love of his sons and family to please stop. As a fan this hurts, how boxers have to this level just to make bread? Too many tragic stories that end like this. Roy may get caught with a punch that just might cause serious damage. I don't know much about Rampage Jackson but if he is doing this then that means he is in the same position as Roy. This shit has got to stop.
Franchize
QUOTE (Dolimite @ Jul 25 2013, 08:33 PM) *
http://www.boxingscene.com/roy-jones-rampa...ator-ppv--68017

How much money does Roy need to retire? If so can we please get a collection plate started? Roy was my favorite fighter in the 90s, now he is a joke. Please call Showtime and get a full time commentary job. Fuck ROY!


Word...we need to get a good ole Baptist Church building fund going. A Roy Jones "Sitcho Ass Down" collection plate going around the room. Luncheon in the basement after service. Let's just hope Sister Johnson didn't make the potato salad and Deacon Williams don't take all day to read the Sick and Shut ins lol
Hotsauce
Can't be touched
daprofessor
QUOTE (Hotsauce @ Jul 26 2013, 03:39 PM) *
Can't be touched


y'all musta forgot
BrutUalBK
QUOTE (Cshel86 @ Jul 26 2013, 10:45 AM) *
Whew...I'm glad you threw that out there. I was surely gonna ask you (one day) how to pronounce your handle, lol. Though I still dont completely get it, I feel a step closer to understanding it. laugh.gif


Apparently, it's not paying much. Lol


Straight up. I wont lie, I'll probably watch it too. It's like gawking at wreck on the freeway...you just cant help but to look. Lol



It was the name Brutal they gave to me in the gym due to the way I sparred, they used to say "man, you're brutal in that ring" so I just took that and made it BrutUal which means being brutal to U<<<get it? lol

Back to Roy though, my man Jones shouldn't even bother to stoop so low as to give a guy like Rampage (who has never boxed professionally) a shot at him because what happens if he KO's Roy? I'll tell you what happens, the MMA world goes crazy and starts throwing stuff out there like this:

First Toney got owned by Couture proving that MMA is superior than Boxing and now Jones got put to sleep by Rampage thus further proving that MMA fighters are not only superior in the Cage/Octagon but also against boxers in their own ring and sport.

Can yall imagine the backlash??
Dolimite
QUOTE (Franchize @ Jul 26 2013, 09:28 AM) *
Word...we need to get a good ole Baptist Church building fund going. A Roy Jones "Sitcho Ass Down" collection plate going around the room. Luncheon in the basement after service. Let's just hope Sister Johnson didn't make the potato salad and Deacon Williams don't take all day to read the Sick and Shut ins lol

Don't forget testimonials and the cold fried chicken with that shitty iceberg salad and cold hard bread roll, washing it all down with the red church punch. And for dessert either angel or devil cake! By the way the benefit concert will follow the luncheon at the local park, Brother Jackson and Sister Washington will be singing gospel classics.
mrchitown
Man Roberto Duran, Larry Holmes, Tommy Hearns, Ray Leonard, shit even Shane Mosley just crushed my soul. They supposed to be at this thing next weekend in Rosemont and RJJ gon be there too, fool want $80 just to get close to him. I ain't going. I might go and spit some of the lyrics to his song and bounce
Dolimite
QUOTE (mrchitown @ Jul 26 2013, 03:28 PM) *
Man Roberto Duran, Larry Holmes, Tommy Hearns, Ray Leonard, shit even Shane Mosley just crushed my soul. They supposed to be at this thing next weekend in Rosemont and RJJ gon be there too, fool want $80 just to get close to him. I ain't going. I might go and spit some of the lyrics to his song and bounce

See what happens when you fight for the fans and not your career. You gotta charge fans 80 bucks just to say high to you. By the way, I put $100 in the collection plate for RJJ
Cshel86
QUOTE (Franchize @ Jul 26 2013, 01:28 PM) *
Word...we need to get a good ole Baptist Church building fund going. A Roy Jones "Sitcho Ass Down" collection plate going around the room. Luncheon in the basement after service. Let's just hope Sister Johnson didn't make the potato salad and Deacon Williams don't take all day to read the Sick and Shut ins lol

Man...we're NEVER gonna make it to that fuckin' basement for the luncheon...you know how country Baptist churches are. laugh.gif

QUOTE (Hotsauce @ Jul 26 2013, 03:39 PM) *
Can't be touched

laugh.gif

That album was funny!

QUOTE (BrutUalBK @ Jul 26 2013, 03:49 PM) *
It was the name Brutal they gave to me in the gym due to the way I sparred, they used to say "man, you're brutal in that ring" so I just took that and made it BrutUal which means being brutal to U<<<get it? lol

Back to Roy though, my man Jones shouldn't even bother to stoop so low as to give a guy like Rampage (who has never boxed professionally) a shot at him because what happens if he KO's Roy? I'll tell you what happens, the MMA world goes crazy and starts throwing stuff out there like this:

First Toney got owned by Couture proving that MMA is superior than Boxing and now Jones got put to sleep by Rampage thus further proving that MMA fighters are not only superior in the Cage/Octagon but also against boxers in their own ring and sport.

Can yall imagine the backlash??

Okay, I got it...now. Lol. I'm a little challenged from time to time.

QUOTE (Dolimite @ Jul 26 2013, 04:23 PM) *
Don't forget testimonials and the cold fried chicken with that shitty iceberg salad and cold hard bread roll, washing it all down with the red church punch. And for dessert either angel or devil cake! By the way the benefit concert will follow the luncheon at the local park, Brother Jackson and Sister Washington will be singing gospel classics.

Those testimonials are the EXACT reason why we wont EVER make it to the luncheon in the basement. Lol
mrchitown
QUOTE (Dolimite @ Jul 26 2013, 06:39 PM) *
See what happens when you fight for the fans and not your career. You gotta charge fans 80 bucks just to say high to you. By the way, I put $100 in the collection plate for RJJ


Indeed it is, I hope is money problem go away, I'm so sick of seeing athletes mismanage their money
wolterb
hate to look forward to this but I am. shock the world, Jones!
Dolimite
QUOTE (mrchitown @ Jul 27 2013, 01:28 PM) *
Indeed it is, I hope is money problem go away, I'm so sick of seeing athletes mismanage their money

Allen Iverson is in the same boat! I think recently Terrell Owens said he was broke as well. I don't get how you mismanage money like that. You have got to be careful. Spending all crazy is not the way to go. Buy a reasonable house, maybe two cars, and call it a day. You don't need to fed the hood and put a million cats on your payroll. This is what happens when keeping it real goes wrong. I don't owe my hood shit! I only need to take care of my mother, child, and his mother. The rest can go get a job.
Franchize
I mean seriously, I would imagine Roy Jones could do some appearances and yield enough money to keep him out of the ring. He should try and make a pitch to EA sports to somehow become the face of a new Fight Night game or something. Call it the legends pack. Something. Anything. But please...stop degrading yourself. What's next? He's going to fight a bear a la Chuck Wepner lol
Cshel86
QUOTE (wolterb @ Jul 28 2013, 01:18 PM) *
hate to look forward to this but I am. shock the world, Jones!

laugh.gif

QUOTE (Franchize @ Jul 29 2013, 08:54 AM) *
I mean seriously, I would imagine Roy Jones could do some appearances and yield enough money to keep him out of the ring. He should try and make a pitch to EA sports to somehow become the face of a new Fight Night game or something. Call it the legends pack. Something. Anything. But please...stop degrading yourself. What's next? He's going to fight a bear a la Chuck Wepner lol

Throw him in there with a kangaroo with 10 oz gloves, and he'll get my money any day of the week. Fuck it, bring it on! LOL
mrchitown
QUOTE (Dolimite @ Jul 28 2013, 03:40 PM) *
Allen Iverson is in the same boat! I think recently Terrell Owens said he was broke as well. I don't get how you mismanage money like that. You have got to be careful. Spending all crazy is not the way to go. Buy a reasonable house, maybe two cars, and call it a day. You don't need to fed the hood and put a million cats on your payroll. This is what happens when keeping it real goes wrong. I don't owe my hood shit! I only need to take care of my mother, child, and his mother. The rest can go get a job.


I do feel somewhat obligated to give back to my old stomping grounds and the community but yeah, I don't owe nobody nothing and I hate that leach like mentality. Iverson has no one to blame but himself for his career mishaps. But looking at the bigger picture, these athletes have a keeping up with the joneses mentality. All they see is spend, after that ESPN 30 for 30 doc, Broke, these athletes should wake up
Dolimite
QUOTE (mrchitown @ Jul 29 2013, 10:21 AM) *
I do feel somewhat obligated to give back to my old stomping grounds and the community but yeah, I don't owe nobody nothing and I hate that leach like mentality. Iverson has no one to blame but himself for his career mishaps. But looking at the bigger picture, these athletes have a keeping up with the joneses mentality. All they see is spend, after that ESPN 30 for 30 doc, Broke, these athletes should wake up

I give back to my community because I want to. not because I feel the need to keep it real or put half of the homies on my payroll. Yeah, AI was spending like crazy. This one cat, was spending 500K a month! WTF!!!!
Cshel86
I cant blame any of these rich guys for spending the way that they do, but in turn, I dont feel sorry for them if/when they go broke. For example, if you give me my paycheck on the wrong weekend, stupid shit happens, then I wake up with regrets on Monday morning...realizing that I have another 10 days til payday.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2014 Invision Power Services, Inc.