Help - Search - Members - Calendar
Full Version: HBO@9:45 (ET)/6:45(PT)-Alverado vs. Provodnikov-SPOILERS
FightHype Community > BOXING HYPE > Boxing
Pages: 1, 2, 3
jtiizzle
ruslan mom lmao jesus christ mom from the river
Hotsauce
Prov was cooking all night
mrchitown
QUOTE (Cshel86 @ Oct 19 2013, 10:50 PM) *
Ruslan's mom looks like Humpty Dumpty...


Don't disrespct Shock G like that lol
BigFightFan
Once again Roach is being pushed up our ass
BoxingStill#1
QUOTE (Cshel86 @ Oct 19 2013, 11:53 PM) *
laugh.gif

Why does Ruslan still have his baby teeth??? Am I the only one who sees this?


Dog you drunk af.. ahahahahahahabs..





No but he does have small teeth tho
The Original MrFactor
QUOTE (jtiizzle @ Oct 19 2013, 11:54 PM) *
ruslan mom lmao jesus christ mom from the river


More like Gordola the Hutt
KOpower
Ruslan vs Rios would be great assuming Pac beats Rios and moves on to fight Bradley.
Cshel86
QUOTE (Hotsauce @ Oct 19 2013, 11:54 PM) *
Prov was cooking all night

Like one of those Hibachi Grills! High heat! Lol

QUOTE (mrchitown @ Oct 19 2013, 11:55 PM) *
Don't disrespct Shock G like that lol

laugh.gif

QUOTE (BigFightFan @ Oct 19 2013, 11:55 PM) *
Once again Roach is being pushed up our ass

This is the 2nd time this month...that means that Freddie about to be "Trainer of the Year" again. Lol
Cshel86
QUOTE (BoxingStill#1 @ Oct 19 2013, 11:56 PM) *
Dog you drunk af.. ahahahahahahabs..





No but he does have small teeth tho

LOL! Drunk?! What gave me away? LOL

Cshel86
Alvarado is in the dressing room, looking like Shrek, or a gargoyle or somethin'.
Franchize
Alvarado with that big ass Girls Gone Wild tittie over his eye
BigFightFan
QUOTE (Cshel86 @ Oct 20 2013, 12:00 AM) *
Alvarado is in the dressing room, looking like Shrek, or a gargoyle or somethin'.

Sloth from the goonies. Rocky Roll!
Gambit808
Jim Lampley's favorite porno is up next
dre98
Prov was on dat Ritalin tonite.

Love to see Prov vs Garcia
Franchize
I knew once I heard Alvarado was fighting in his home town it wouldn't be his night. And I was getting pissed by the way when they kept giving him praise for going southpaw. That was just some bad ass footwork. He was circling and getting cut off and his footwork was so bad it was turning him the wrong way lol
Franchize
Damn Mickey Ward's wife can get it. Thats a good luck for him.
Cshel86
QUOTE (Franchize @ Oct 20 2013, 12:10 AM) *
Damn Mickey Ward's wife can get it. Thats a good luck for him.

You a creep Franchize...but I believe you...

yes2.gif
The Original MrFactor
Jaeger Bombs, good for the soul. Double of Jaeger and just enuff root beer to make it fizz. I'm out for the night... Night y'all...
Franchize
QUOTE (Cshel86 @ Oct 20 2013, 12:26 AM) *
You a creep Franchize...but I believe you...

yes2.gif


She's got some manly ass forearms though lol
Cshel86
QUOTE (Franchize @ Oct 20 2013, 12:32 AM) *
She's got some manly ass forearms though lol

...just straight ruined it for me...

dry.gif
BoxingStill#1
QUOTE (Gambit808 @ Oct 20 2013, 12:05 AM) *
Jim Lampley's favorite porno is up next


Now this is some funny shit.. haha
checkleft
QUOTE (Gambit808 @ Oct 20 2013, 12:05 AM) *
Jim Lampley's favorite porno is up next

Quote of the night! laugh.gif

QUOTE (dre98 @ Oct 20 2013, 12:07 AM) *
Prov was on dat Ritalin tonite.

Love to see Prov vs Garcia


Thought of the night!
QUOTE (Franchize @ Oct 20 2013, 12:10 AM) *
Damn Mickey Ward's wife can get it. Thats a good luck for him.


Runner up!
QUOTE (Cshel86 @ Oct 20 2013, 12:26 AM) *
You a creep Franchize...but I believe you...

yes2.gif

clapping.gif

QUOTE (Franchize @ Oct 20 2013, 12:32 AM) *
She's got some manly ass forearms though lol

And in third place!
DigitalBoom
This was one hell of a fight...Ruslan had Alvarado doing pop and lock routines up there in several rounds. I was worried when it looked like Ruslan was spent but boy did he impress with them bombs. Put him in there with another 140lb banger and put him on an undercard on ppv.
Jack 1000
Very good fight! When Mike boxed, he did well, but it wasn't enough and he never recovered from those two vicious knockdowns in the 8th. Would like to see Bradley-Provodikov. What did Mike's shirt say, "In memory of?" I started the DVR at the ring intros so I didn't see any pre-fight stuff.

Jack

PS. Lamps seems to cut himself off in mid-sentence more often than not. He said something like, "There's Provonikov's Mother, they actually fought...." Sounded like he and his Mother used to fight. But more likely Jim never finished his thought. Max was much better here than on Bradley-Marquez. In Bradley-Marquez he seemed to keep implying that it was a boring fight, reminding us that it wasn't a war. (Watched the replay.)

mgrover



They just look so alike laugh.gif
MAHDI
QUOTE (The Original MrFactor @ Oct 19 2013, 11:50 PM) *
Bradley would NOT win a rematch...



If he has the same track shoes he had on in the marquez fight he will.
mrchitown
QUOTE (Jack 1000 @ Oct 20 2013, 02:43 AM) *
Very good fight! When Mike boxed, he did well, but it wasn't enough and he never recovered from those two vicious knockdowns in the 8th. Would like to see Bradley-Provodikov. What did Mike's shirt say, "In memory of?" I started the DVR at the ring intros so I didn't see any pre-fight stuff.

Jack

PS. Lamps seems to cut himself off in mid-sentence more often than not. He said something like, "There's Provonikov's Mother, they actually fought...." Sounded like he and his Mother used to fight. But more likely Jim never finished his thought. Max was much better here than on Bradley-Marquez. In Bradley-Marquez he seemed to keep implying that it was a boring fight, reminding us that it wasn't a war. (Watched the replay.)


If Manny gets by Rios, which I expect he will then I doubt Arum puts Tim and Manny back in with each other. A Provodnikov rematch would be nice though. And I hope that's the fight that gets made. I expect Bradley to win in more convincing fashion if they do fight again
checkleft
Bradley beats him easy if they have a rematch.. alvarado is there to be hit and let's not act like he is on any level the boxer Bradley is. People must have forgot how easily TB outboxed provo in the middle rounds of their fight WITH a concussion lol.
Cshel86
I would like for Alvarado to start fighting a more poised fight. He seems to be fighting as if he's trying to prove himself from his previous fights. It's weird, but I've been noticing it since the first Rios fight. It's almost like he didn't wanna give into the "brawler" pressure that was put on him before the first Rios fight, so he fought a somewhat uncharacteristic fight, then he did it in the rematch, and Im sure we all saw it in this fight.

If he's gonna keep this shoulder roll nonsense up, then he could at least hire Floyd Sr. to help him a bit. Its not like he's gonna perfect it, but he can at least sharpen it up a bit. He stood in the pocket too long and gave Ruslan too many opportunities to land a "oh shit, he actually landed that one" punch.
Dolimite
Wow. Just saw the fight and I have to give Ruslan credit, he made Mike quit. The shots he was giving Mike was something fierce. I thought Tony was going stop the fight.

I am thinking the winner of Rios and Pac will get Ruslan next. Even if Rios loses he will still get Ruslan. Great fight all around. I knew the fight would be brutal but damn. Mike's eye looked terrible. Good fight.
flazi
i'm just not sold on mike's new boxing ability. He needs to mix it up more, go from boxing to brawling or something else. hell of a fighter but he needs to find his niche and stick with it. I liked how he fought the dude that koed khan.
Franchize
I just think Mike needs to carefully pick who he fights form now on. Let's face it. He's going to be in wars for the foreseeable future. Arum is going to set him up with a bunch of balls to the wall fighters. He might want to try and figure out how he can face the ones with the least amount of punching power lol.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2014 Invision Power Services, Inc.